Kaos


Gick ut för att hänga upp tvätten som jag hade tvättat. precis när jag inser att jag måste hämta två galgar i källaren och är på väg in ser jag en liten fågel som flyger in genom den öppna altandörren. Jag störtar in och undrar var den har tagit vägen. Hittar den i mina föräldrars sovrum och efter 10 minuters kamp med hjälp av ett badmintonrack lyckas jag få ut den. Att det ska vara så svårt att få den att flyga ut genom fönstret. När den väl var ute var jag genomsvettig och hela rummet fyllt med fjädrar. Helt underbart. Som om jag inte hade tillräkligt med saker att göra. Allt händer verkligen samtidigt, fattas bara att det börjar regna.

/ Sofia


Kommentarer
Jessica

hihi.. tycker ändå det är en kul historia :) du ska vara glad att den inte bajsa ialla fall ;)

2009-08-29 @ 19:14:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0