Flyttlass


Nu är allt packat i kärran och imorgon klocken 06.00 bär det av norrut. Om vi har tur kommer vi att vara framme runt 20.00 imorgon kväll, 80 mil har vi avverkat då. I och försig vet jag inte om vi åker till lägenheten imorgon eller om vi kommer dit först på fredag det beror ilte på. Det kändes skumt att packa in allt men nu är det gjort och pånågot vis känns det rätt gött. Det som är bäst är att allt packande är klart, det har varit en och en halv veckas mardröm. Varje sak som jag har lagt ner har på något vis krävt en enorm ansträngning. men förhoppningsvis behöver jag inte göra om det förän om 2 år ich då går det nog lättare hoppas jag. Allt är packat, jag har skaffat mobilabonnemang och hemförsäkring. Det enda som är kvar är att ordna bredband, det är jätteskumt så det måste jag fixa när jag kommer upp. Därför kan det dröja lite innan nästa inlägg kommer men när det kommer ska det även finnas bilder av lägenheten att beskåda.
Nu måste jag sova om det ens är någon idé, det kommer vara så konstigt för det är så tomt och så ekar det i mitt rum.

/ Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0