Ledig

Idag hade jag min första lediga dag! Slappade på förmiddagen och sorterade en massa papper och gjorde min inventering av lägenheten. Sen hängde jag inne hos min granne ett tag när vår andra granne dök upp. Hon skulle in till Disney så vi hängde på. Planen var att se vårprarden men den går tydligen inte på tisdagar så vi passade på att åka lite attraktioner istället. Vi åkte A small world, Storybook och Pirates attraktionen. Det var kul. Efter en sen lunch gick vi på Animagique (teater) och Cinemagique (bio) i Studios.  Hur bra dom helst :). Sen fikade vi på Starbucks i Disney village. Det var skönt att ha sällskap med nån som vart här tidigare så man kunde få lite insidetips. Efter en sväng hem åkte vi tillbaka till Disney för att se deras kvällsshow! Den var hur bra som helst. Alldeles magisk! 
 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0