Filminspelning

Igår jobbade jag också hela dagen. Det börjar komma en liten vana tror jag allt! Men bara för kontanter och kort. Jag har Hitills inte fått några checkar och jag tacksam men jag antar att det bara är en tidsfråga. Jag fick i alla fall några kuponger som jag gjorde att jag fick ringa efter min "duty" (den ansvarige typ). Annars stod jag i utekassan och frös i en timme och 40 minuter och efter cirka en timme så började det ösregna, verkligen ösregna och vi fick väldigt bråttom med att ta in alla varor och sälja regnponchos. På eftermiddagen gick det också bra men jag hade tre byten av varor och då fick jag öva på att ringa efter "duty" igen! Innan jag slutade hade vi också kvalitetsinformation och sen räknade jag kassan, slutade på jämt så det var bra!!! Men att räkna kassan är typ det jobbigaste på hela dagen! Så sjukt trött efteråt. 

Idag följde jag med Rebecca och Jonna till Noisy för att kolla in inspelningen av den tredje Hunger games filmen. Jonnas kompis Johanna följde också med. Men det är Rebecca och Jonna som är jättestora fan men det var kul att se. Vi såg när de spelade in en scen och fantasterna verkade veta exakt vilken scen det var. Så vi såg i alla fall alla de mest kända skådespelarna som är med i filmen. Och jag har ju fortfarande inte sett någon av filmerna :( men Jonna har dem så snart så. Sen käkade vi lunch innan det bar hem för att handla mat. Nu ikväll har jag bara slappat hela kvällen, så skönt! 

Bild på vår hall/kök/garderob


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0