Bon jour

Ny dag, nya tag! Solen skiner ute och jag tror att det kommer bli riktigt varmt och skönt. Jag ska jobba om några timmar, börjar vid två. Jag spande på mitt dagsschema igår och det såg inte alltför illa ut. Så förhoppningsvis får jag en bra dag trots att det troligen kommer vara helt tjockt med folk i parken.... Igår var det över 40 000 och jag hörde någon säga att idag skulle det bli mer, så vi får väl se. 

Igår var en lugn dag trots att det var så mycket folk i parken, i alla fall för min del. Innan jobbet hängde vi på Ima och käkade lunch, pommes och kycklinggryta, såååå gott! Sen kikade vi på paraden i Studio parken, Stars and Cars. Den var superfin men alla bilder är på telefonen så de kommer senare. 

Nu måste jag fixa mig innan jag ska åka! 

Så söta Sven och Olaf :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0