Jetlag

Flygresan hem gick fint men nu sitter jag här o soffan som ett vrak. Den värsta tröttheten börjar lägga sig nu men runt 11 tiden var det en ren plåga (klockan 3 på natten i Kalifornien). Jag nästan satt upp och sov och kunde knappt hålla ögonen öppna, hade behövt små tejpbitar eller tandpetare eller nåt ;). 

Jag saknar i alla fall Anna och SF så sjukt mycket. Vill åka tillbaka nu! Jag saknar värmen och den avslappnade livsstilen :) och cheesecaken ;) 

Vanilla bean cheesecake :) sååå gott!!!!



Kommentarer
Elin

Låter som att du haft en bra resa! Fina bilder :) kram

2014-03-12 @ 14:39:13
Anna

Saknar dig med!!!! Inte kul med jetlag kan ja tänka mig, du får ta mynt fast då ser du inget så tandpetare eller tejp är nog bättre ;)

2014-03-12 @ 19:30:09
URL: http://maskott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0