Sommar

Idag är jag äntligen ledig, okej inte så länge sen jag var ledig men ändå. Jobbet de senaste dagarna har gått bra men man märker att högsäsongen närmar sig för det var massa folk i parken, till och med igår en måndag. 

Denna och nästa vecka ska det komma 4 nya sommarjobbare till butiken, det ska bli kil för då är man inte längre de nya personerna. Nu kan man allt och man kan till och med förklara saker på franska för andra, det är en härlig känsla. 

Idag ska jag slappa, handla och kanske åka in till Disney med Bella och Amanda, de ska fixa sina pass en scène och så kanske det blir glass. Så trevligt. Men nu ligger vi ute i solen och njuter. 



Jag bor i huset man ser gaveln på i den andra bilden. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0