Solbränna

Nu har jag avverkat mina två stäningningar och det har gått väldigt smidigt. Inte så hemskt mycket kunder någon av dagarna vilket är skönt. Igår blev jag nödrekryterad till att göra sockervadd i en timme, det var varmt, det är det enda jag kan säga. Hemskt varmt och jag tror att jag ska göra det idag igen... 

Jag fick i alla fall skjuts hem båda dagarna så jag kom hem 40 minuter innan bussen, så skönt. Det enda bra med att jobba stängning är att man ändå kan utnyttja dagen så igår gick vi till sjön som ligger mellan oss och Val d'Europe. Där slappade vi och solade och när jag kom hem upptäckte jag en ordentlig bränna på ryggen... Inte så kul, det är alldeles rött men gör i alla fall inte så ont. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0