Ledig

Igår och idag har jag varit ledig, så skönt. Igår gjorde jag inte så mycket för det regnade massor men jag var på Disney och lämnade en del papper och så var jag och handlade. På kvällen såg vi Frozen igen men svenska dillchips som tilltugg. Det var Jonna som bjöd och det var jättegott. Jag gillar egentligen inte dillchips men här i Frankrike smakade det väldigt gott. 

Idag har jag, Becca och Stefan promenerat in till Val d'Europe. Där mötte vi Malin och Fredrik och så blev det lunch på en Kinarestaurang. Så gott var det, jag åt stekta nudlar med kyckling. Och till efterrätt tog jag chokladglass med grädde och chokladsås. Mumsigt. Efteråt mötte vi upp med Bella och besökte Sea Life som är ett akvarium. Det hade väldigt söta sjöhästar men annars var det helt ärligt inte så mycket att ha. 

Nu är jag helt slut och sitter och funderar på vad jag ska äta till middag. 

Lac de val d'europe









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0