Besök

I måndags kom mina föräldar hit till Disney. Jag mötte upp dem på deras hotell när jag slutat jobba och det var jättekul att träffa dem igen. Vi gick och handlar massa god mat, vin och ostar och så käkade vi middag i deras lägenhet. Det var så mysigt. På tisdagen besökte vi Disneyland. Det var helt okej väder, regnade en stund mitt på dagen. Vi hade tur och träffade på både anden och piff och puff i parken. Jag älskar de olika karaktärerna. 












Det var en trevlig dag och frampå eftremiddagen riktigt hett. På kvällen käkade vi middag i lägenheten igen. 


Kommentarer
Sandra

Trevligt med besök:) När är det du kommer hem till Sverige igen? Kramar:)

2014-07-10 @ 08:58:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0