Arrrrggghhhh

Idag kändes som en bra dag men som skenet kan bedra ibland. Till att börja med trodde jag att vädret var så där lagom varmt, men icke , det var lika mycket bastu som alla andra dagar. Och kostymen gör verkligen inte saken bättre... Sen började dagen med att stå i vårt lilla vagn. De placerade mig där 15 minuter innan planerar (vilket jag antar var helt ok) men sen vet jag inte vad som hände. Jag blev inte hämtad för än 1 timma och 50 minuter senare (normalt står man max en timma). Jag ringde massa gånger och påpekade att var är bytet, det är fruktansvärt varmt här osv utan effekt. Utan vi väntade på de som skulle stänga!!!! Till slut 30 minuter efter att de som skulle stänga hade börjat ringde jag igen och då var de väldigt förvånade och sa men har vi inte bytt än! Jag var redo att begå mord och inte ens en ursäkt fick jag när de äntligen kom, bara ett jag var på lunch, inte mitt ansvar! Jag var så jäkla arg och alldeles skakig för att det vart så varmt och jag druckit för dåligt (för om man står i en vagn så får man inte gå därifrån och jag hade bara vatten med för en timma). Usch det var hemskt och dagen hade knappt börjat. Det blev lite bättre efter min lunch men jag var så irriterad. Var bara tvungen att skriva av mig detta, ibland är de så frustrerande, de som har hand om bytena. De säger alltid jag kommer och så dröjer det 10 minuter... Nu moset jag sova för imorgon börjar jag klockan 10, "hurra"! 


Kommentarer
Elin

Heja Sofia, du gör det bra! Lyckost dig som får vara i Frankrike. Sedan så tycker jag du ska komma till Umeå i höst och läsa mastern med mig, sådeså!

2014-07-28 @ 11:28:39
URL: http://elinsvedmark.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0