Äntligen lite vinter

Idag när jag vaknade var marken täckt av ett tunt (väldigt tunt) lagar med snö och det snöade fint utanför fönstret. Senare på dagen tittade solen fram och det var helt fantastiskt. Jag kan knappt minnas sist solen lös på det här sättet. Jag antar att det var i Nice, men det var ändå en annan sol. 
 
Dock var det hemskt kallt när jag tog en liten promenad runt trädgården. Men skönt att komma ut och så lite sol på näsan. Nu hoppas jag bara att allt det fina vädret ska hålla i sig några dagar :). 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Härligt att ni fått lite vinter tills sist :) Snygga bilder med, tycker om den med tredje mest :D

Svar: Tack! :)
stellaire.blogg.se

2014-01-12 @ 20:02:06
URL: http://maskott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0