Sjuk

De senaste dagarna har inte varit så roliga. Jag vaknade i onsdags med lite ont i halsen och tänkte inte så mycket på det. På eftermiddagen fick jag feber och på den vägen är det. Nu har det övergått i en ordentlig förkylning. Så det enda jag kan göra är att stanna hemma och kurera mig. Jag måste bli ganska bra till på fredag när jag ska åka till Anna i USA. Men som sagt det är fem dagar dit så jag ska nog kunna krya på mig lite. 

Annars sitter jag nu och tecknar lite samtidigt som jag tittar på OS-finalen i ishockey. Sverige ligger under med 1-0 just nu men jag hoppas de ska kunna rätta till det här! 




Kommentarer
Tove

Krya på dig!!

2014-02-23 @ 14:58:53
Anna

Ja du måste bli frisk tills på fredag!!!!!!!!!

2014-02-24 @ 18:51:04
URL: http://maskott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0