7 timmar

Idag har jag och Sandra suttit 7 timmar på skolan och skrivit rent anteckningar. Jag är klar nu i alla fall. Men mitt huvud bara snurrar runt runt och det ploppar konstant upp konstiga ord. Eller vad säga om myoglobinemi, hyperreflexi, hypokalemi, rhabdomyolys, takycardi, ventil pneumothorax, hemothorax, hypertermi och hypotermi, hypotoni, anuri, arytmi. Ja jag skulle säkert kunna fortsätta rabbla tills imorrn om det är så. Orden där kan jag i alla fall vid det här laget och det börjar sitta ganska bra. Men det är en massa mer kvar att lära sig. Tur att jag tycket att det är ganska intressant i alla fall.

Nu ska jag sova och imorgon blir det till att sticka näsan i boken igen och lära sig allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0