Stand by

Det känns lite som om livet står på stand by för jag springer runt runt och hinner inte varva ned och inte slappna av. Nu ikväll äntligen ska jag bara slappa och gå och lägga mig tidigt. Den här skolveckan är i alla fall till ända och det har blivit en del spännande saker som har hänt faktiskt. Vi har lärt oss göra rent sår på majonäsfyllda fläskbitar och vi har "vaccinerat" varadra. Jag har också sprungit fram och tillbaka til vårdcentralen och varit argare än jag varit på månader (på en jäkla inkompetent läkare som inte vet hur ordet respekt stavas, jag blir faortfarande arg bara jag tänker på det). Sedan har det varit en massa plugg och en massa mindre plugg men annat viktigt som var tvunget att göras. Idag har vi fått info om C-uppsats och det bra och sedan blev det ett aurora möte. Nu har jag laddat med godis och ska som sagt slappa hela kvällen. Vad har ni gjort i veckan??





Min lilla kaktus började blomma... det tar jag som ett gott tecken!




Kommentarer
Karin

Ditt liv verkar stressigt! Själv har man mest bara tagit det lugnt i veckan. Är så skönt när man får göra det ibland!

2011-04-08 @ 17:05:42
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0