Hela tiden

Suck det tar aldrig slut. Dett evinerliga pluggande. Jag har idag läst ut en bok i alla fall och har tre kapitel kvar i den andra. Sedan ska jag börja på en bok som är tjockare än vad som är lagligt. Den är sjukt tjock. Men nog om detta tråkiga ämne.

Igår hade vi medlemsmöte med FN föreningen och det gick jättebra. Vi fick en massa nya medlemmar och valde in suppleanter till styrelsen. Dock var jag jättehes så jag fick knappt fram vad jag hade att säga. Men jag lyckades och nu är det gjort tack gode gud!

Inatt ska jag sova ensam i lägenheten för Elin ska sova på annat ställe. Det ska bli kul att vara lite ensam :).

Nu ska jag återgå till kurslitteraturen. Hurra...



Kommentarer
Annie

Vad hände med tove?

2010-09-24 @ 11:54:27
Jessica

alltså är jag helt efter nu, men har du flyttat?! eller vad hände med Tove?

2010-09-24 @ 13:37:39
URL: http://expectansy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0