Some days

God morgon!

Idag är det tisdag och det känns alldeles underbart. Lite konstigt ändå och jag antar att känslan kommer att ämdras under dagen men just nu känns det bra. Det som står på schemat för dagen är ett litteraturseminarium och en massa franska plugg. Jag ska fixa det sista inför GB-dagen också. Jag kan inte fatta att det är imrogon. Det ska bli så kul och jag hoppas verkligen att det kommer bli lyckat.

Nu ska jag alldeles strax kila över till Tove så att vi kan plocka ut material till imorogn.

Hoppas att ni får en bra dag.



Kommentarer
Karin

Sv: Jag tror inte jag gör det tyvärr :(

2010-10-26 @ 09:54:17
URL: http://thechocolatecookie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0