Är det okej?

Är det okej om jag slänger ut bredbandet genom fönstret??? Jag menar, herregud. Idag ca 10.00 bestämde sig vårt internet för att lägga av. Helt och hållet. Det är stendött. Det går inte längre el genom sladden och utan el inget bredband. Kul, jättekul. Ett nytt ska komma på onsdag, förhoppningsvis. Vi får tack och lov låna Johannes så länge.

Men snälla nån ändå. Hur kasst är det inte? Vi  har haft bredbandet i knapppt två månader och det har redan lagt av. Dessutom ringde Elin till bredbandsbolaget för att vi skulle få hjälp och det är en jäkla jungel, tryck 1, tryck 4, tryck 3, tryck 8 och sedan om du har tur får du prata med en männsika men risken är att du får fortsätta knappa och känna dig som en idiot för att du inte vet vad det är du ska trycka.

Jag är ganska upprörd fortfarande om jag ska vara ärlig. 4 timmar senare. Nu ska jag i alla fall ta ut alla mina agressioner på min franska uppgift - en vecka i Paris. Den håller på att utvecklas till en mardröm (uppgiften inte veckan).

Ha de!


Kommentarer
Jessica

ja du, bredbandsbolaget är ju bäst! Så länge det inte krånglar då jävlar KRÅNGLAR det på riktigt!!! Hoppas det löser sig...

2010-10-24 @ 17:11:22
URL: http://expectansy.se
Elin

SLÄNG UT DET!!!!!

2010-10-24 @ 17:26:47
sylvia

håller med elin-släng ut skiten

2010-10-24 @ 18:53:33
Annie

upplev mer ilska med bredbandsbolaget...

2010-10-25 @ 12:44:57
URL: http://vivavivace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0