Mannagrynsgröt

Nu sitter vi här och finslipar det sista på grupparbetet. Eller om det är det sista vet jag inte, vi lär nog sitta nåfra timmar till i alla fall tror jag. Men det går bra. Kingdom of Hesosas nya konstitution börjar ta form efter mycket noggrannt övervägande från de inblandade parterna.

Imorses blev det mannagrynsgröt till frukost. Det är faktist ganska underskattat och smakade mycket bättre än vad jag mindes att det gjorde. Det var trevligt med lite variation till all havregrynsgröt jag äter i vanliga fall. Är det någon som har några tips på vad man kan piffa upp gröten med? Jag hade inga bra förslag i morses så det blev bara gröt vilket var ganska trist.



Nu: tillbaka in konstitutionens vackra värld...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0