Det konstanta pluggandets tid

Jag är helt enkelt helt slut. Idag satt jag framför datorn från klockan 10 till klockan 5. Det är inte bra, någonstans. Jag har helt enkelt inte orkat blogga. Orkar inte nu heller egentligen men jag tänkte att jag skulle göra en liten insats :). Gis:en går bra, jag har lärt mig så oerhört mycket de senaste tre dagarna att jag inte själv trodde det var möjligt. Jag har åsadkommit i mina ögon tre fantastiska kartor. Jag är verkligen sjukt nöjd. Nu ska jag bara skriva det där pm:et också. Jag kan nog bli klar imorgon. Det vore skönt för även om det inte ska in förrän på måndag får vi nästa stora GIS övning på fredag redan. Jag är lite nervös för det men samtidigt ska det bli kul. :).


En liten glimt av gårdagens GIS jobb... Idag ser allt mycket bättre ut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0