Cremekex Citron

Nu tröstäter jag igen. Det är inte bra. Jag lyckades hålla upp i två veckor och sedan kom tentan. Då var det kört. Men det är ju så gott med kakor. Just nu är det cremekex citron och digestive choklad som är det som är mest beroendeframkallande. Men det går i vågor vilken sorts kakor som jag äter trots allt. Idag har jag pluggat en en del på tentan, det går framåt, tror jag. Nu har jag fem sidor bra material, till skillnad från igår då jag hade fem sidor skräp. Men det var ganska surt att skriva om allt även om det blev bättre.

Nu har jag bara fyra sidor kvar att fylla ut, hurra. Men jag har lite planer. Jag måste skriva om folkrätten, aktörerna, ett till folkmord och så det strukturella våldet. Hjälp, jag har en del att läsa i alla fall. Men det är morgondagens problem. Nu ikväll ska jag bara slapppa på min säng. Riktigt skönt faktiskt. Att trots allt inte göra något speciellt. :)

Nu ikväll har jag också varit på ett möte där den gamla FN-styrelsen lämnade över till den nya. Det ska bli så kul att komma igång. Vi ska ha första styrelsemötet nästa torsdag :). Längtar dit, det ska bli så kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0