Kanske

Usch, ibalnd går verkligen inget min väg. Idag har jag vart på banken igen för att se om de kunde lösa mina problem och då visade det sig att den jag hade pratat med sist hade klantat sig och inte alls fixat det som var meningen. Hoppas bara att allt löser sig innan Frankrike. Dessutom ville jag ha tag på en reseguide om Frankrike men det visade sig vara stört omöjligt. De hade varken en i stan eller på Överby så nu vet jag inte vad jag ska göra. Men jag fick mig i alla fall en trevlig pratstund med Sunita inne på Bokia och vi bestämde att vi sulle ses nån gång innan plugget drar igång igen.

Sedan när jaghade vart och köpt lite garn kunde jag inte hitta min påse men min nyinköpta hatt och efter att ha sprungit lite mellan Bokia och garnaffären hittade jag den, tack och lov! Fattas bara att jag hade slarvat bort ännu en hatt. Min första hatt som jag köpte förra sommaren kan jag nämligen inte hitta och jag misstänker starkt att den är i Sollet fast jag kunde svurit på att den var här. Samma sak för övrigt med min svarta träningsbyxor. Jag känner i alla fall att jag har flängt runt stan hela dagen både på gott och ont.

Nu är jag i alla fall så sjukt trött och ska nog gå och sova lite tror jag.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0