Ahhh

Nu börjar jag bli lite nervös. Jag åker faktiskt på söndag. Jag har varit inne på griffel en del och det är massa folk som skriver och det känns jättespännande. Jag längtar faktiskt till vi ska börja igen så att jag får träffa alla nya. Men nu blir det som sagt Frankrike först. jag vet inte om jag ska springa min väg eller bara lägga m ig ner och skratta. jag får i alla fall inte tag på min värdfamilj så min svenska organisation tyckte att jag skulle ringa. hehe, ringa???? jag dör hellre. Jag har pratat franska i telefon en gång förut och det var en ren katastrof. Så det kan bli en happy surprise på söndag känner jag.

Nu ska jag typ försöka fixa en massa saker men det blir väl som alltid annars. Inte så mycket gjort.

Ha en bra kväll i alla fall.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0