Irritation

Ja den har varit ganska påtaglig under dagen när vi försökt ringa till Lycknis under 3 timmar utan att komma fram. Till slut hade de gått hem för dagen. Nu måste jag istället maila och avbeställa mina böcker. Jag vill inte. Det är så jäkla segt det här. En bok ska Elin i alla fall köpa i Umeå och skicka till mig och den andra ska jag beställa ikväll. Ska också beställa kurslitteraruren till nästa kurs samt boka en tågbiljett tillbaka hit nästa veckan. Sedan ska jag och Sandra och kanske Sabine se på Ice Age 3 om en halvtimme. Den filmen är underbar. Tur att vi börjar klockan ett imorgon. Förresten jag har 40 sidor to go i Sachs. Kämpa Sofia :) Nu måste jag väg, aldrig någon rast och ro ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0