Still going strong

Tiden går fort men ändå sakta. Speciellt nu när jag bara sitter med plugg hela dagarna. Det lär bli så ända fram till tentan. Redovisningen närmar sig också snabbt så det är lite press. Vi är snart klara, eller vi väntar på Rubens del just nu. Sedan är vi klara nästan och då är det bara redovisning som behöver fixas. Vi ska göra en sjukt snygg PP hade jag tänkt :). Sedan har vi ett irriterande pm som ska in på onsdag också. Vet inte vad jag ska skriva. Får bara försöka skiva en massa och sedan ta bort allt kasst. Vilket förhoppningsvis inte är hela pm:et. Fattigdom är intressant men nu står det upp i halsen på mig. Men jag kämpar på. Det gör vi alla. :)



Kommentarer
Elin

Vad fin du har fått den nya designen :)

2010-02-08 @ 18:57:46
URL: http://elinsvedmark.blogg.se/
Elin

Vad fint du har fått till den nya designen!

2010-02-08 @ 18:59:15
URL: http://elinsvedmark.blogg.se/
Annie

Heja heja!!

2010-02-09 @ 21:08:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0