Last day

Japp, idag är det sista dagen som vi har på oss att arbeta med grupparbetet. Vi har kommit ganska långt tycker jag. Ruben och Elin sitter just nu och fogar samman bakgrunden och jag har precis läst igenom resten av rapporten. jag tycker att den blir ganska bra faktiskt. Det är ju trots allt bara ett g arbete. Vi har kvar att skriva källkritiken samt fixa innehållsförteckning, källförteckning pch framsida. Slog mig just nu, undrar om vi ska ha en sammanfattning? Hoppas inte det men det är nig bäst att jag läser igenom studiehandlidningen för att få svar. Vi ska som sagt var också göra en powerpoint i eftermiddag och öva lite på redivisningen. Hoppas att det blir bra. Nu vill jag faktiskt bara få det gjort så att jag kan lägga det bakom mig och börja fokusera på tentan. Känns ganska nervöst eftersom det är första gången vi ska ha tenta. :)



Kommentarer
Jessica

Gud vilken fin design! =D

2010-02-09 @ 21:42:08
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0