Lata lördagar

Idag har jag inte direkt gjort någonting och inte heller tänker jag göra något. Det känna fantastiskt skönt att bara kunna ligga på min säng och slappa. Igår  åkte jag runt i bilen som en galning på jakt efter en present till Annie och det blev lyckat, till slut. Kvällen hos Annie var toppen. Det var jag, Annie (haha, såklart), Jessica, Daniel, Karin och Eva. Vi åt god middag (vegetarisk :)) och drack ett riktigt gott vin till. Efteråt blev det film, björnbär och jordgubbspaj, vattenmelon och grillchips.

Vi såg filmen it's complicated, och den var sannerligen ganska komplicerad. Jag vet fortfarande inte om jag tyckte att den var bra eller inte. Den var ganska konstig men den slutade ganska bra och alla satt genom nästan hela filmen och undrade högt om han (alec baldwin) var helt knäpp eller om hon (meryl streep) var det. Det var sjukt irrieterande att de gjorde massa konstigt saker men eftersom det var en hollywood film var den ju också ganska förutsägbar.

Ikväll ska jag bara slappa och kanske se någon bra film. Vi får se.

Kram


Kommentarer
Karin

Håller med dig om filmen alltså. Man vet verkligen inte om den var bra eller dålig :P

2010-08-22 @ 17:26:29
URL: http://kakochdonk.blogg.se/
Annie

Hihi var så kul att ni kunde komma allihop :) och det där med filmen var fan sant haha!

2010-08-24 @ 12:02:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0