Inget och allt

Igår hade jag inget att göra och idag har jag massor, snacka om att det varierar från dag till dag. Jag ska i alla fall snart köra Anna till Göteborg för att hon ska kunna laga sin dator eller något i den stilen. Och eftersom hon inte har körkort får jag köra. Jag ska i alla fall gå till Zara och se om de har den helt underbara jättefina klänningen som jag såg i Cannes. Den går inte att beskriva den var helt enkelt perfekt.

Igår pratade jag lite med Sandra och dte var jättekul. Det ska bli kul att träffa både henne och Elin nästa vecka i Sollet och höra allt om hur de har haft det. Men vi var tvungna att sluta prata för hennes telefon höll på att dö och när vo hade lagt på insåg jag att min telefon också höll att dö. Efter att hysteriskt letat fram min laddare insåg jag att den faktiskt gick sönder i när jag var i Antibes :(. Inte kul alls, men jag har fått låna syrrans tack och lov.

Nu blir det Göteborg :).

A toute à l'heure!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0