14 mil

Idag har jag kört Anna fram och tillbaka till Göteborg eftersom hennes laddare tll hennes dator var "stendöd", vilket också var så de uttryckte det på Appelsupporten. Det var okej att köra henne dit. Dyrt skulle jag nog säga eftersom Zara hade den klänningen som jag ville ha och jag kunde inte bara låta bli att köpa den. Den kostade 399, vilket min plånbok inte gillade men det var det värt. Alla gånger, den är så fin.

På väg hem fastnade vi i typ fyra köer, vid alla trafikljus och järmvägsövergången. Det var verkligen frusternade. Det tog ca 20 minuter längre tid att komma hem. Jag känner att detta är ett stort i lands problem. Och framför allt här i norden. Det är en sådan sjuk stress här. Jag kände inget av den i frankrike. Jag önskar att det kunde vara lite mer avslappnat här.

Här kommer i alla fall en bild på min underbara klänning.



:).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0