Snart


Snart så åker jag hem, jag måste bara vara här hela dagen idag, tåget går sent ikväll och det är rätt dött här måste jag erkänna. Alla har eller är på väg att åka hem. Tove åkte nyss så jag har hela lägenheten för mig själv hela dagen. Det känns bara konstigt tycker jag. Men jag får väk njuta lite också :). Har varit i skolan för handledning på pm:et och det tog bara en kvart men det som JanE sa var bra, jag har det mesta klart för mig nu. Det är bara att börja med andra ord. Senare. Kankse.

Det blir nog bra. På väg hem från skolan tog jag lite kort ut från bron över stan, tänkte att ni kunde få se hur det ser ut en vacker höstdag (det var hemskt kallt och det är bara september).


Utsikt över älven och stan


Älven och sjukhsuet

 
Bron till och från skolan

Detta är för övrigt dagens schema:
Handledning - klart
Städa - pågår
Packa - pågår
Plugga - jaa vi får väl se senare ;)

Puss Sofia

ps kolla inlägget svampskogen och jämför svampen nu när den är nästan färdigtorkad



Kommentarer
Jessica

hihi, ser gör mysigt ut... typ som hos farmor och farfar... Svampen ser lite ut som bös från skogen (vilket de ju ioförsig är) men säkert gott! Jag måste säga att jag aldrig riktigt fattat PM.. vi har ju skrivit typ 1000 stycken för Jan och Magnus, men aldrig fattat.. Men tydligen var jag jätte bra, enligt Jan! haha, hoppas bara det sitter i till nästa höst :P

2009-09-23 @ 12:22:24
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0