Första advent


Första advent då. Tiden går sjukt fort tycker jag. Snart är det jul, jag längtar jättemycket efter att komma hem igen. Det spelar ingen roll att jag var hemma förra veckan. Jag vill hem nu. Men men. Önsketänkande. Idag har jag i alla fall pluggat, bakat lussebullar, städat lite, julpyntat så det har vart bra de. Sedan ska jag laga lasagne, plugga lite till o sätta ihop mitt pepparkakshus. Ja just det ja, jag o e ska iväg på skyltsöndag nu :). Jag är stressad, jag erkänner. Tiden räcker inte till trots att det finns massor av den. Inte rättvist tycker jag. Eller så startar jag för många projekt samtidigt. Så kanske det är. Vad rörigt detta blev. I alla fall:

Glad första advent :)

                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0