Du kalla vita värld


Hade tänkt skriva du vackra vita värld men när vi gick hem från skolan var det riktigt kallt. Jag förstår inte var det kom ifrån. Det hade varit ganska skönt om det kunde vara snö men ändå varmt ute. Tyvärr så kan man inte alltid få som man vill. Tiden går så fort och jag har så mycket att göra. Tvätta, plugga, städa, plugga, bonde söker fru, plugga. Det är nog mer eller mindre min kväll. Saker som måste göras. Fast jag ska inte klaga det är bättre att ha saker att göra än att inte ha det.

Jo åter till snön. Det är ganska skönt att det är snö faktiskt. Nu har det blivit mycket ljusare. Fattas bara att det har snöat bort till imorgon. Då blir jag faktiskt ledsen. Trodde aldrig att jag skulle säga det men så är det. Grejen med att bo norråt är ju trots allt att man får se snö mer än totalt två veckor om året. Det ska bli kul, vem vet jag kanske får äta upp vad jag sagt när det blir kallt men det är ju en annan historia. Snön går bra men inte kylan så kan man summera det hela.

Nu måste jag fortsätta plugga. Ekonomisk historia; 1800 och början på 1900-talet. Önska mig lycka till. :)

Puss Sofia



Kommentarer
Jessica

Lycka till! =) Snart snart snart kommer vi ;)

2009-11-12 @ 10:06:46
URL: http://expectansy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0