Gone, baby gone


Hihi japp snart är jag borta. I alla fall från den här hålan som jag har bosatt mig i. :) Örebro. Det är snart nu. Vi ses om mindre än 12 timmar. Längtar så mycket. För övrigt är jag ganska stolt för jag har gjort klart FN-hemuppgiften :). Så den är också borta. Bara städning och packning kvar. Ja jag måste laga mat också. Inte så kul men en nödvändighet dock. Min tågbiljett till nästa vecka kom idag så det blir hemfärd på torsdag istället för fredag. :) Längtar så mycket nu. Ja just det om du läser detta mormor så kanske ni kan hämta mig på fredag? Skicka ett sms så kan vi kanske prata i början av nästa vecka. Nu har jag en massa saker att göra. Ha de så hörs vi på måndag kanske :).



update 18:52 man vill så mycket men hinner så lite... stress, stress, stress... jag vill ha lov nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0