Nåväl

Har haft en lugn kväll som i huvudsak gått ut på att tycka synd om mig själv (för allt som gått snett under dagen) och äta massa sötsaker (2/3 påse chips, 1/2 chokladkaka, en stor hög lösgodis). Nåväl för att muntra upp mig själv lite nu innan jag ska sova tittade jag på min samling pins (okej, den är ganska stor numera och jag får väl anse mig själv som en seriös samlare...). 

Här är några favoriter :) 

Prinsessan Sofia (för att gästerna brukar kommentera detta var jag tvungen att köpa en, en mamma höll till och med en förläsning om jag ju var bevis på att även prinsessor måste jobba...)

Baby Stitch, bytte med en jättesöt engelsk tjej :)

Baby Pluto, min favorit :)

En mimmicupcake :)


Kajsa, det finns inte så många med henne men älskar denna :)


Min första CM pin, vårtema med minnie, så fin. 

Min andra CM pin för att fira öppnandet av Ratatoille attraktionen :)

Jag har bytt till mig alla utom CM pinsen och prinsessan Sofi! Kanske visar resten som jag köpt en annan dag. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0