Tiden går så fort

Det har gått ett tag sedan jag skrev här och den enda förklaringen är att det har varit så mycket att göra att jag inte hunnit. Jag ska nu i alla fall publicera lite inlägg i efterhand.

Jag har mindre än en vecka kvar här i Umeå och jag kan inte rikgit fatta det. Det känns jättekonstigt att lämna Umeå och jag kommer att sakna staden. Vem vet, jag kanske kommer tillbaka.

Uppsatsen är klar och opponeringen är gjord. Opponeringen var utan tvekan det värsta jag gjort och jag har nog aldrig varit så nervös. Jag klarade det i alla fall fint och nu är det bara att vänta in betyget...





Universitetet är helt fantastiskt och Umeå är en underbar studentstad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0