Händiga herr'n

Idag har jag och Tove bytt till vinterdäck på min cykel (förra helgen var det hennes). Det tog liite längre tid än vad det kanske borde ha gjort men vi lärde oss en massa nya saker på kuppen. Våra grannar läkarstudenterna passerade ett antal gånger under tiden och de skrattade nog lite åt oss för när vi, till slut, gick för att lämna allt i förrådet var de i sitt förråd och städade och de frågade hur det gick med cykeln... hmmm... jaja, vi lyckades till slut i alla fall...

Annars har dagen bestått av ett långt bad medan jag tittade på grey's och efter det ett antal avsnitt till :) nu ska jag käka innan det vi ska till Gunilla och titta på Glee. Mysigt.

Jo, förresten, igår var vi på bio och såg Contaigon och den var jättebra. Men så är vi ju ganska frälsta på allt som innehåller en allvarlig infektionssjukdom, epidemiologer och R0.

Nu blir dte middag!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0