Vår?

Jaha nu regnar det ute. Det höll i alla fall upp när jag gick till affären och det är kanske +6 grader ute så det är nästan sommar. Det var helt sjukt igår när jag och Sandra gick till gymmet och det var nollgradigt ute fast det kändes som +20 grader. Jag trodde aldrig att jag skulle bli så van vid kylan som jag faktiskt har blivit. Om det är något bra eller dåligt vet jag inte men det känns i alla fall skönt nu när det blir varmare. Riktig vår lär det väl inte bli här än på ett tag antar jag och det känns som att hoppas på för mycket om jag säger att nu kommer den. Men hoppas kan jag ju göra lite, lite. Jösses det vräker verkligen ner regn ute, tur att den enda sträcka jag ska gå idag är till Emmelie och dit är det ju 10 meter kanske (ute). Nu ska jag plugga :) tror jag. Eller jag ska försöka i alla fall. Eller städa kanske? Jaja, vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0