Resan

Igår bar det av och resan gick supersmidigt och väl i Paris fick jag allt bagage supersnabbt. Men Charles de Gaulle är alldeles för stort. Velade runt ett tag och fick byta terminal för att komma till bussen men hittade den tillslut. Väl framme vi vid Disney fick jag vänta en halvtimme på att köpa en biljett för att åka en station med tåget. Väl framme stötte jag på en italiensk tjej till som skulle till Fantatia så vi tog sällskap dit. Väl där hade mina papper inte kommit så hon fick printa nya men men ingen skada skedd! Sedan blev vi körda till vårt boende. Väl där var det kontrakt och ett helt ton papper att fylla i och massa info. Men sen fick jag hå till mitt rum och träffade där min svenska rumskompis. Hon är supertrevlig och vi delar på en etta kan man säga. 
 
Våra grannar, också två svenska tjejer, och vi promenerade bort till Val d'Europe för att käka lite och handla mat på världens största mataffär. Två våningar helt sjukt stort... Tillslut lyckades vi ta oss hem i alla fall :) trötta men med lite mat i alla fall. Det är ganska varmt här, vårligt kan man säga! 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0