Helg

Tiden går så fort och imorgon jobbar jag men sen är det dags att vara ledig igen. Det ska bli skönt. Det har varit helt okej på jobbet med. I fredags jobbade jag i kiosken, det var okej men framåt kvällen blev det hemskt kallt. Som tu är har jag världens snällaste kollega som typ lurade vår teamleader lite så att jag fick två femton minuters raster istället för en. Det var skönt att känns sitta inne och trycka i värmen måste jag erkänna. Och dessutom. Hade vi inga kunder så det gjorde inte så mycket. 

Igår och idag har jag jobbat i butiken, nästan helt utslutande i kassan. Det är ganska roligt men vi har haft ganska mycket gäster så det har varit stressigt till och från. Och av någon konstig anledning hamnar jag alltid i flera timmar på de mest befolkade kassorna. Jag får aldrig bara göra floor eller nåt annat enkelt som omväxling. Jaja ska väl inte klaga för mycket. Nu verkar i alla fall äntligen det fina vädret ha kommit tillbaka till Disneyland så det är skönt också :). Jag är väldigt förvirrad också vad gäller vilken dag det är, idag trodde jag det var lördag så jag höll på att markera fel dag på min påse med pengar. Det är nackdelen med att alltid vara ledig mitt i veckan. 

Nu ska jag snart sova för imorgon börjar jag klockan nio, så jag måste åka innan klockan åtta hemifrån. Och mina kära roomie kommer nog inte hem förrän klockan tre i natt. Vilka liv vi lever. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0