Disney traditions

Idag gick i gå upp supertidigt för att kunna ta bussen till Disneyland. Väl där började dagen på hotel Cheyenne eller Disney University men traditions. Det är en massa information om Disneyland och vilka värderingar de har och hur man ska bete sig och massa annat. Vår lärare var hemskt rolig och spexig. Vi hade också bland annat Stitch på besök på lektionen och han fick flera personer att springa runt klassrummet! Vi var alla superpeppade efteråt! 
 
För lunch fick vi gratis biljetter in i parken! Det var hur kul som helst och jag visste verkligen inte var jag skulle titta! Hur mycket saker som helst att titta på. Vi hittade i alla fall till en spansk resturang där vi åt mumsiga tacos. På väg ut spanade vi in backstageingångarna och så. Vi fick också se en lista med platserna där vi ska jobba. Jag ska jobba i en butik som heter Sir Mickey, det ska bli så kul att se vad de säljer och hur kollegorna är. Jag ska i alla fall jobba med två tjejer som var på introduktionen med mig. De är trevliga i alla fall så det är kul! 
 
När vi slutade vid fem tillbringade vi ett tag med att skaffa busskort. Det blev gjort efter många vändor :). Sedan åkte vi hem och skaffade internet och sen har jag käkat och gjort lite yoga. Härligt, har ont överallt efter att ha släpat runt på väskorna överallt igår! 
 




Kommentarer
sylvia

Kul o Lycka till

2014-05-05 @ 10:15:17
Sandra

Det låter som att du kommer att få det jättebra! Ser fram emot kontinuerliga uppdateringar här på bloggen;) kram

2014-05-05 @ 18:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0