Ledig

Efter två stängning och en halv stängning var det dags att vara ledig igen. Första lediga lördagen sedan jag kom hit och förmodligen den enda. Men ganska skönt att inte vara ledig på lördagar. Jag promenerade genom folkmassorna i Val d'Europe och sedan längs Seines kajer. Så mycket folk överallt. 

Så vad gjorde jag? Hängde på stranden i Paris, åt crepes med citron och socker och besökte fina Saint-Chappelle på île Saint-Louis. Kapellet var superfint men de höll på att renovera hälften av fönstren så det var lite tråkigt men men. Det var hemskt varmt som alltid men ganska mysigt ändå. 











På kvällen hängde jag med Jonna och Johannes och vi tittade på den andra Hunger games filmen, jag längtar verkligen till den tredje kommer ut, det ska bli så spännande. Nu ska jag jobba idag och imorgon och sedan vara ledig två dagar! Hurra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0