Min lägenhet

Äntligen, nu kommer det utlovade här bor jag inlägget :). Jag gillar min lägenhet, den är ganska lagom för en person. Jag tänkte att jag skulle skriva vad jag tycker är bra men kommer bara på det dåliga... så typiskt... jag hade önksat lite mer bänk/hyllutrymme och att kaklet på diskbänken hängde ihop bättre men annars är det bra. Jag har ju supernära till stranden och jag har hiss i huset så jag slipper traska alla sex våningarna varje gång :).
 
Min ytterdörr, lite av min garderob, lite av köksbänken och ingången till badrummet.
 
Min tv och mitt lilla kök
 
Bättre bild på köket och bordet
 
Mitt rum åt andra hållet, min säng, just nu ihopfälld eftersom jag höll på att städa...
 
Lite kort :)
 
Badrummet är som sagt bakom glasväggen, det är ett litet skåp, en liten dusch som man knappt kan vända sig i, ett pyttelitet handfat och ett jättestort fönster. 
 
Nu ska jag vara väldigt fransk och äta brieost till kvällsmat! A bientôt!


Kommentarer
Sandra

Jättefint och mysigt! Och vad roligt att jag, Elin och Tove finns med dig!;)

2013-09-25 @ 09:58:25
Elin

Fin lägenhet och fina foton! :)

2013-09-26 @ 18:48:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0