Höst?

Nu tror jag att jag kan säga att det är höst i Nice, det är kallare, dock misstänker jag att alla i Sverige skulle skratta och mena att det fortfarande är sommar. Luften är visserligen annorlunda men tempertauren kryper gärna upp över 20 grader på dagen, runt 15 kanske på morgon och kväll... Jag tycker att det är kallt och använder både tröja och jacka när jag ska gå ut :) 
 
Det var i alla fall lite höstigt i La Brigue för några veckor sedan och det kanske inte ser ut så här i Nice, men jag tycker ändå vi kan kalla det höst nu :)
 


Kommentarer
Anna

Håller med dig, de där hemma skulle bara säga sommar men de är faktiskt kallt, vi har ju runt 20 på dagen vi med och det blir kallt om man inte sitter i lä :)

2013-11-07 @ 22:10:02
URL: http://maskott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0