Vår?

Det känns som om jag jobbar hela tiden och när jag inte jobbar så orkar jag inte göra så mycket! Jag kommer i alla fall (troligen, det är inte heelt klart än) få förlängt minst en månad kanske (hoppas) två! Deg skulle vara så roligt :)!

Annars försöker jag plugga franska och plugga inför högskoleprovet... Svårt och mycket och om de inte hängde ihop skulle jag nog inte orka!

Jag hade i alla fall en välbehövlig paus i måndags när jag var på ansiktsbehandling! Så skönt och avkopplande, kände mig som en ny människa efteråt.

 



Kommentarer
mia

hej! såg att du har temat Dusty rose, hur gjorde du för att få länkar? jag har försökt med allt men det verkar inte fungera :/

2013-04-13 @ 18:57:38
Anna

Asså du får blogga lite mera :D

2013-04-14 @ 06:35:01
URL: http://maskott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0