Ny vecka

Snart är det en ny jobbvecka. Denna veckan kommer att bli ganska konstig tror jag. Jag har i alla fall jobbat en månad nu och det känns jättebra. Jag har verkligen kommit in i det den sista veckan eller så. Det känns riktigt skönt faktiskt. Min kollega som jag jobbar mest med sa att hon tyckte att jag hade fått riktigt bra koll på allt på väldigt kort tid så det var roligt. 
 
Nästa vecka... ja imorgon egentligen. Då kommer hon som jag vikarierar för tillbaka. Egentligen skulle hon bara jobbat några dagar innan hon opereras men nu ska hon vara på jobbet i nästan två veckor. Det känns ganska konstigt för nu kommer vi att vara två stycken på samma tjänst... hmmm... det kan nog bli intressant. Jag ska i alla fall vara ledig på fredag så det känns skönt. 
 
Annars har jag börjat läsa franska igen vilket känns jättekul. Visserligen har det bara varit en lektion än så länge med det kändes bra och gruppen var väldigt härlig, bara sex personer så det kändes alldeles lagom. Inte så mycket folk att man inte vågar prata utan ganska lagom. Kändes också skönt att jag verkar ha valt rätt nivå... Jag var ganska nervös innan jag gick dit första gången men det gick ju bra :).
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0