Tiden går så fort

Tiden har bara sprungit iväg känns det som och jag har varken orkat eller haft lust att uppdatera bloggen. Men nu kommer ett litet inlägg. Så vad har hänt sen Frankrike? Ja, jag vet inte riktigt. Massa saker tror jag fast på samma gång känns det som om jag tillbringat mesta tiden med att lata mig ;).
 
 - Vi har i alla fall varit på kusten. Jag har badat hela 2 gången denna sommaren. Det är i alla fall fler gången än förra sommaren. 
 
 - Jag och Sandra besökte Fallens Dagar. Det var jättevarmt och vi åt langos, drack islatte och promenerade fram och tillbaka i stan och tittade på allt. 
 
- Vi var på slusscaféet och åt jättegoda räkmackor. 
 
- Faster med familj var här på barbeque :)
 
- Jag och Sandra har varit på bio två gånger (en liten recension kommer i ett eget inlägg).
 
- Dessutom har vi plockat svamp och hallon, ungåtts, lagat mat, bakat och shoppat. 
 
- Jag och mamma gick till Hallonbacken och plockade nästan 2 liten hallon som vi gjorde jättegod paj av. 
 
- Jag har plockar mängder med vinbär och gjort kaka och saft. Första gången. 
 
- Jag har arbetat massa i trädgården, rensat ogräd och skyfflat jord. 
 
- Och jag har kommit in på franskakursen jag sökte så nästa vecka bär det av till Nice! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0