Trött

Det känns verkligen som om någon har slagit mig i huvudet. Jag är såå sjukt trött. Min högsta önskan är att gå och lägga mig och sova till mars. Men eftersom det inte kommer att hända inom den närmsta tiden så för jag väl sysselsätta mig med annat (i detta fall att söka jobb...). 
 
Idag har jag (igen) lekt filmare och följt Anna runt hela vår tomt. Jag hoppas innerligt att hennes film är klar snart så att vi kan lägga detta bakom oss. Jag tror nog att det färdiga resultatet kan bli ganska spännande. Utöver detta händer det väldigt lite just nu, så jag har inte så mycket att skriva och det är också skälet till att det varit ganska tomt här på sistone. Det känns rätt trist att skriva att jag varit och handlat, städat mm...
 
Men förhoppningsvis kommer det att hända något spännande snart och då kanske det blir lite mer liv i bloggen :)
 
 


Kommentarer
Anna

Haha du kommer få filma en gång till ;) Du vet med vem, en liten filur ;)
Sv; Jag gillar oxå min design och vad bra att du tyckte om den:D

2012-09-25 @ 21:28:13
URL: http://maskott.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0