Några få dagar kvar

Jag håller nu på att packa ned mitt rum och det har gått över förväntan. Men jag måste erkänna att det är sorgligt. Sandra och Elin kom tillbaka till Ume i går kväll och det var jätteroligt att träffa dem igen och höra om Uganda.

Tog också en sväng förbi skolan och lämnade igen en massa böcker som jag använde c-uppsatsen. Precis när jag kom fram till campus öppnade sig himlem och dränkte mig i vatten. Så typiskt och det var den enda regnskuren på hela dagen (bortsett från dem som kom när jag cyklade hem igen...). Träffade Anna och Marre på skolan och det var kul att prata med dem lite nu innan det bär av till Trollhättan igen.


Vi fick ett jättefint kort för några veckor sedan från Sandra och Elin när de fortfarande var i Uganda :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0