Modern politisk och freds- och konfliktteori

Det har en jobbig början på vårterminen.

- vår nya kurs är trist, väldigt trist. Och svår. Ontologi, epistemologi + en hel hög obegripliga teorier och perspektiv som alla låter likadana.

- vi ska skriva ett pm där vi tar upp vår problemformulering och diskuterar vårt val av teori som vi ska ha i c-uppsatsen (den uppsatsen vi inte skulle oroa oss förrän i mars)

- vår kursbok upprepar sig själv i ungefär 12 kapitel (typ)

- jag vet inte om mitt c-uppsatsämne funkar heller för vi har inte fått handledare än... Vilket gör teoripmet ännu svårare att skriva

Dessutom:

- tvättstugan, som är väldigt teknisk, fick för sig att klockan var två timmar mer än den faktiskt var så jag kunde bara tvätta hälften av min tvätt. Så nu ska jag tvätta imorgon igen, hurra!

Och nu en liten fin bild för att lätta på stämningen lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0