Plugg och pussel

Teoripm:et kommer utan tvekan att vara det sämsta jag skrivit (misstänker överhuvudtaget men jag är inte helt säker, sämt på universitetet i alla fall). Imorgon ska den i alla fall vara inskickad och då är det i alla fall utom kontroll. Jag längtar nog allra mest just nu efter att vi ska få våra handledare så att man kan börja få grepp om den här uppsatsen på riktigt. Och metodkursen börjar på måndag, det kan ju lösa en del :).



Som tidsfördriv (och terapi) de senaste veckorna har vi lagt ett tusenbitarspussel. I tisdags blev vi klara, dock upptckte vi till vår förfäran att det saknas sex bitar. Inte så kul.Men igår köpte jag ett nytt pussel som vi ska roa oss med de kommande veckorna :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0